müügitingimused

ANDROGEAR veebipoe müügitingimused alates 01.03.2022

Veebipoe androgear.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Androgear OÜ registrikoodiga 16117951, asukohaga Silgu 18, Tallinn, 13516.

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1 Käesolevad Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.2 Veebipoel on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://androgear.ee. Kui ostja esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse ostja ja Veebipoe õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

1.3 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

1.4 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

1.5 Kõik Veebipoes olevad hinnad on eurodes. Androgear OÜ ei ole käibemaksukohuslane.

1.6 Veebipoes on ostude eest võimalik tasuda pangalinkide kaudu järgmistes pankades: Swedbank, SEB, Luminor (Nordea, DNB), LHV ning Citadele või arvega.  

1.7 Veebipoel on õigus korrigeerida hindu. Kui ostja edastas oma tellimuse enne hinnamuudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

1.8 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Rahvusvahelises saatmiskulus võib esineda muudatusi.

2. Tellimuse vormistamine

2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus (kauba müügihind ning kohaletoimetamise tasu), mis tuleb tasuda täies ulatuses ettemaksuna pangalingi kaudu või muu Veebipoes kättesaadavaks tehtud makselahenduse abil. Pärast kauba eest tasumist tuleb vajutada linki „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.2 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Tellimuse kinnitamisel saadetakse ostjale arve ostu vormistamisel sisestatud e-posti aadressile.

2.3 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine ja üleandmine

3.1 Tellitud kaupu saadetakse Eesti, Läti ja Leedu siseselt asuvatesse Omniva, DPD ja SmartPOSTi pakiautomaatidesse.

3.2 Kauba kohaletoimetamisel ostja poolt valitud Omniva, DPD või SmartPOST pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu vastavalt valitud pakiautomaadi hinnakirjale, mis on kuvatud Veebipoes saatmisviisi juures. Juhul kui tellimuse  maksumus ületab summat 100 eur, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

3.3 Tööpäeviti enne kella 14:00 tellitud kaup saadetakse välja hiljemalt 2 tööpäeva jooksul. Kell 14:00 ja hiljem tellitud kaup saadetakse välja hiljemalt 3 tööpäeva jooksul. Kaubad jõuavad ostjani vastavalt ostja valitud pakiautomaadi teenusepakkuja tingimustele. Omniva, DPD ja SmartPosti teenusetingimused.

3.4 Erandlikel juhtumitel on Veebipoel õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

3.5 Kauba olemuse tõttul ei ole võimalik kaupa tagastada. Tagastusõigust ei ole võimalik anda toodetele, mis peale pakendi avamist pole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mille pakendi mitte avamist või kauba mitte kasutamist ei ole müüjal võimalik tuvastada.

3.6 Juhul, kui ostja avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua ostjani heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab ostja viivitamatult ühendust võtma Veebipoega kirjutades e-posti aadressil info@androgear.ee või helistama telefonil +372 59006090.

3.7 Veebipood vastutab ostja poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle ostjale.

4. Isikuandmed

4.1 Müüja töötleb kliendi poolt e-poes sisestatud isikuandmeid (sh nimi, aadress, e-posti aadress, telefon) tellimuse täitmiseks ning kauba kliendile kohale toimetamiseks. Klient annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.

Müüjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Kliendile kauba pakkumiseks.              

4.2 Müüja säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud Toodete Kliendile saatmiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.

4.3 Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse.

5. Vastutus

5.1 Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

5.2 Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

5.3 Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm.